Veterinár BBC David Dimbleby popiera tvrdenia, že Martin Bashir šikanoval princeznú Dianu na neslávne známy rozhovor

  Veterinár BBC David Dimbleby popiera tvrdenia, že Martin Bashir šikanoval princeznú Dianu na neslávne známy rozhovor



LONDÝN, UK: Princezná Diana „nebol šikanovaný“, aby poskytol rozhovor s Martinom Bashirom a BBC by mala zrušiť námietky princa Williama, hovorí 83-ročný skúsený moderátor BBC David Dimbleby, ktorého seriál s názvom „V dňoch, ktoré otriasli BBC s Davidom Dimblebym“ “ sa zameria na hlavné kontroverzie, ktoré ovplyvnili BBC a jej divákov v priebehu desaťročí.





mapa teroristických útokov v Paríži

Pred 100. výročím vysielania 18. októbra Dimbleby v rozhovore pre Radio Times povedal, že BBC zamietla jeho žiadosť o použitie klipov z 55-minútového rozhovoru „Panorama“, hlavného investigatívneho spravodajského programu vysielateľa, vo svojej novej sérii, ktorá sa konala 20. novembra 1995, v ktorej Diana diskutovala o jej vzťahu s princ Charles a dôvody ich rozchodu, podľa Yahoo! Povedal: „Ukázanie rozhovoru s Dianou je jediný argument, ktorý som stratil. Môj názor – a vyjadril som to dôrazne a pravidelne – bol taký, že nechcem ukázať rozhovor ako taký, hoci tomu verím. má historickú platnosť, ale že podčiarkuje nezávislosť BBC. Chápem námietky princa Williama a problém s tým, ako bol rozhovor dosiahnutý, ale neverím, že Diana bola donútená, aby ho poskytla. Jasne chce aby povedala svoju časť, nebola do toho šikanovaná ani hektorovaná. Klipy ukazujú, že to, čo hovorila, bolo skutočne mienené.“



ČÍTAJ VIAC

Prečo konšpiračné teórie o smrti princeznej Diany odmietajú vyblednúť ani po 25 rokoch

ako sa scott disick stretol s kourtney

Princezná Diana by bola „sympatizujúca“ s rozhodnutím princa Harryho odísť, hovorí James Patterson



Vyšetrovanie vedené Lordom Dysonom

Lord Dyson bol 18. novembra 2020 poverený BBC, aby preskúmal rozhovor Martina Bashira s princeznou Dianou. V tom čase Tim Davie, generálny riaditeľ BBC, povedal: „BBC je odhodlaná zistiť pravdu o týchto udalosti, a preto sme zadali nezávislé vyšetrovanie. Lord Dyson, predtým Master of the Rolls a sudca Najvyššieho súdu, je významná a vysoko rešpektovaná osobnosť, ktorá povedie dôkladný proces,“ uvádza sa Slnko .

  Sir John Dyson zložil prísahu ako dvanásty sudca Najvyššieho súdu na Najvyššom súde 19. apríla 2010 v Londýne v Anglicku. Najvyšší súd, ktorý bol otvorený v októbri minulého roka, má teraz plný počet 12 sudcov s vymenovaním lorda sudcu Johna Dysona.

Dyson preskúmal dokumenty a záznamy a vypočul všetkých ľudí, ktorí sa podieľali na tvorbe programu. A dospel k záveru, že vysielateľ zakryl Bashirovo „podvodné správanie“ tým, že urobil rozhovor s Dianou, ktorý vytvoril titulky, a „nesplnil vysoké štandardy integrity a transparentnosti,“ podľa Yahoo!

Podľa Konečný termín , v Dysonovej 127-stranovej správe napísal, že Bashir „zadal falošné bankové výpisy“, ktoré mu pomohli zabezpečiť prístup k Diane prostredníctvom jej brata Charlesa Spencera. Dyson ďalej dodal, že Bashir 'podviedol a naviedol ho [Spencer], aby zorganizoval stretnutie s princeznou Dianou.' „Toto správanie bolo vážnym porušením pokynov pre producentov BBC o priamom obchodovaní z roku 1993,“ povedal.

koľko ľudí bolo včera večer na Trumpovom zhromaždení

Zaujímavé Články